4 روش برای ریکاوری بعد از ورزش

ورزش صبحگاهی گزینه‌ای مناسب برای انجام فعالیت فیزیکی لازم در طی روز است اما ممکن است اگر ورزش را بیش از کار کردن انجام دهید در محل کار دچار گرفتگی عضلات و درد شوید.

4 روش برای ریکاوری بعد از ورزش

به گزارش ایسنا و به نقل از  palmyfitness، بعد از ورزش می‌توان به راه‌های مختلف ریکاوری انجام داد. چهار راه اصلی انجام ریکاوری بدون هزینه زیاد عبارتند از:

1- استفاده از فوم رولی:

فوم رولی می‌تواند انقباضات عضلانی را کاهش دهد و به نوعی یک نوع ماساژ به حساب می‌آید.

2- جوراب‌های جذب مخصوص:

جوراب‌های ورزش مخصوص جذب به خصوص بعد از دویدن مناسب هستند. برخی ورزشکاران حتی به هنگام دویدن نیز از این جوراب‌ها استفاده می‌کنند.

3- انجام حرکات یوگا بر روی زیرانداز یوگا:

انجام حرکات کششی یوگا می‌تواند تا حدودی به ریکاوری عضلات کمک کند و از سوزش آن‌ها بکاهد.

4- آب نوشیدن:

نوشیدن آب بیشتر به ریکاوری کمک می‌کند و یکی از بهترین روش‌ها برای آرام کردن عضلات است.

منبع :

پاسخ تلفنی به سوالات شما و برنامه ریزی شخصی

برنامه ریزی روزانه و زمان بندی صحیح برای مطالعه در ایام امتحانات و دوران جمع بندی کدام است؟
مناسب ترین کتاب ها برای دوران جمع بندی ؟
بهترین تغذیه برای افزایش حافظه و کاهش خواب آلودگی و خستگی کدام است؟ چگونه تمرکزم را در حین مطالعه بالا ببرم؟
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب