پنج غذای ضروری برای آقایان!

به گفته محققان باید در هر میلی‌متر از خون 30 نانوگرم ویتامین D وجود داشته باشد. اگر ویتامین D خون از این مقدار پایین‌تر بود باید UI1400 مکمل ویتامین D مصرف کرد.

پنج غذای ضروری برای آقایان!

شفاآنلاین>تغذیه>77 درصد مردان دچار کمبود منیزیم، ویتامین D و ویتامین B12 هستند.خوردن 5 ماده غذایی برای مردان ضروری است. 

ویتامین D: مصرف ویتامین D برای داشتن اسکلت و استخوان‌های سالم ضروری است. طبق تحقیقات محققان آمریکایی،  افرادی که دچار کمبود ویتامین D هستند احتمال بروز سکته قلبی در آنها 80 درصد بیش از سایرین است.

 به گفته محققان دانشگاه بوستون باید در هر میلی‌متر از خون 30 نانوگرم ویتامین D وجود داشته باشد. اگر ویتامین D خون از این مقدار پایین‌تر بود باید UI1400 مکمل ویتامین D مصرف کرد.
 

 منیزیم: بررسی‌ها نشان داده است که مردان معمولا دچار کمبود منیزیم هستند و تنها 80 درصد از 400 میلی‌گرم منیزیم مورد نیاز روزانه را دریافت می‌کنند. مصرف مواد غذایی حاوی منیزیم مانند لوبیا سفید یا 250 میلی‌گرم مکمل آن برای مردان توصیه می‌شود.

 ویتامین B12: برخی داروها مانند داروهای ضددیابت(Anti-diabetes medications) مانع از جذب این ویتامین می‌شوند. این ویتامین در مواد غذایی مانند انواع غلات موجود است.

پتاسیم: بررسی‌ها نشان داده مردان تنها 60 تا 70 درصد از پتاسیم مورد نیاز روزانه خود را که حدود 4700 میلی‌گرم است مصرف می‌کنند. یک موز حدود 400 میلی‌گرم و نصف آواکادو نیز 500 میلی‌گرم پتاسیم دارد.

 ید: بهترین راه به جای اینکه برای دریافت ید، نمک بیشتری بخورید این است که مصرف شیر یا ماهی را بالا ببرید. خوردن تخم‌مرغ و ماست هم کمک‌کننده است.

منبع :

پاسخ تلفنی به سوالات شما
پاسخ تلفنی به سوالات مشاوره ای و آموزشی شما

باسخ به سوالات شما در زمینه مشاوره کارنامه و هدف گذاری برای آزمون ها ، شروع مطالعه برای کنکور 97 ، روش درس خواندن ، مدیریت منابع و تکمیل ظرفیت کنکور 96 و ...

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب