خواب بهتر در شب امتحان

زمانی که مطالعات شبانه‌تان به پایان رسید 30 دقیقه به خود استراحت دهید و بعد به رختخواب بروید.

خواب بهتر در شب امتحان

زمانی که مطالعات شبانه‌تان به پایان رسید 30 دقیقه به خود استراحت دهید و بعد به رختخواب بروید.

اتاقتان را خنک، تاریک و آرام نگه دارید.

تبلت و موبایلتان را خاموش کنید تا نور آبی که مختل‌کننده‌ی خواب است از آن ساطع نشود.

ورزش کردن در طول روز می‌تواند به خواب شب شما کمک کند.

پاسخ تلفنی به سوالات شما و برنامه ریزی شخصی

برنامه ریزی روزانه و زمان بندی صحیح برای مطالعه در ایام امتحانات و دوران جمع بندی کدام است؟
مناسب ترین کتاب ها برای دوران جمع بندی ؟
بهترین تغذیه برای افزایش حافظه و کاهش خواب آلودگی و خستگی کدام است؟ چگونه تمرکزم را در حین مطالعه بالا ببرم؟
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب