فرصت را برای خوردن این خوراکی‌های بهاری، از دست ندهید

افراد باید مواد غذایی متناسب با هر فصل استفاده کنند تا سطح تغذیه شان ارتقا یابد.





به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ برخی مواد غذایی موجب بهبود روحیه، انرژی، متابولیسم و حافظه شما می شوند. بهتر است آنها را در رژیم غذایی خود در فصل بهار بگنجانید. زیرا وقتی انتخاب های غذایی شما درست باشند، آینده سلامت شما بهتر خواهد بود.

لعاب تربچه تربچه یکی از مواد غذایی است که مصرف آن در هوای گرم از بروز آلرژی و حساسیت های فصلی جلوگیری می کند.

هویج رنده و خردل

سعی کنید در سالاد کلم از هویج رنده شده،سس خردل به همراه مرغ و گوشت استفاده کنید.

ماکارونی و نخود

مصرف ماکارونی به همراه نخود فرنگی و سبزیجات در فصل بهار می تواند آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن شما را تامین کند.

سالاد قارچ و جعفری

مصرف قارچ به طور کلی در فصل بهار توصیه می شود اگر با جعفری و پیاز به صورت سالاد تهیه شود برای سلامتی مفید است.

میگو 

میگو حاوی فسفر زیادی است و اگر این محصول به همراه زنجبیل و تره فرنگی سرخ شود طعم و عطر بهتری به خود می‌گیرد.

کلم بروکلی

این نوع کلم را درآب جوش بجوشانید  و سپس با سس گردو میل کنید.

توت فرنگی

مصرف توت فرنگی  به عنوان ملکه میوه ها به همراه خامه ی یخ زده به خاطر مقادیر بالای ویتامین ها برای سلامتی مفید است.

سالاد لوبیا سبز

مصرف لوبیا به همراه سس بالزامیک و روغن زیتون در فصل بهار معجزه می کند.

منبع :