5 ویتامین که با خوردنش «ریزش مو» نمی‌گیرید!

ریزش مو مسئله ای است که هر آدمی در برهه ای از زمان دچارش می‌شود که می‌تواند به دلایل مختلفی باشد.



 ریزش مو مسئله ای است که هر آدمی در برهه ای از زمان دچارش می شود که می تواند به دلایل مختلفی باشد.

ریزش مو مسئله ای است که هر آدمی در برهه ای از زمان دچارش می شود که می تواند به دلایل مختلفی باشد.
خوردن برخی از مواد غذایی که شامل 5 ویتامین موردنظر باشند می تواند به داشتن موهای شاداب ،پرپشت و ضخیم تر کمک کند.
در ادامه 5 ویتامین و مواد غذایی حاوی این ویتامینها که به داشتن موهایی زیبا کمک می کند را به شما معرفی می کنیم:
بیوتین یا ویتامین ب7 را با خوردن برنج قهوه ای ،بلغور ،نخود سبز ،عدس ،جو تامین کنید.
ویتامین A را با خوردن روغن کبد ماهی ،هویج ،اسفناج و هلو تامین کنید.
ویتامین E را با خوردن لوبیا ،سویا ،سبزیجاتئ ،روغن جوانه گندم و آجیل تامین کنید.
پانتوتنیک اسید یا ویتامین ب 5 را با خوردن غلات و تخم مرغ تامین کنید.
اینوزیتول را با خوردن لوبیا، مرکبات ،طالبی ،نان غلات ،دل و جگر ،تخم مرغ ،سویا و آجیل تامین کنید.