به هـوس‌های غـذایی « نـه» بگـوییـد

یکی از موثرترین روش‌ها برای مقابله با هوس‌های غذایی، پرت کردن حواس است.

به هـوس‌های غـذایی « نـه» بگـوییـد

 شفا آنلاین: اگر شما هم با این مشکل سروکار دارید، نکات زیر می‌تواند شما را در مقابله با آن یاری کند:

تا جایی که می‌توانید از رفتن به رستوران اجتناب کنید؛ در صورتی که از رفتن به آنجا ناگزیر شدید، سفارش خود را به بخش سالادها محدود کنید.

به گزارش شفا آنلاین:در پایان یک روز کاری شلوغ و طولانی به سراغ یک وعده غذایی سنگین نروید؛ به جای آن به یک فعالیت سبک ورزشی همچون پیاده‌روی بپردازید.

اگر بیشتر هوس وعده‌های غذایی سریع، چرب و سرخ‌کرده می‌کنید، غذاهای سالم را بیشتر در دسترس قرار دهید.

وعده‌های غذایی سالم در اندازه‌های کوچک را برای خود کنار بگذارید.

پس از خوردن وعده‌های غذایی مسواک زدن و جویدن آدامس‌های بدون شکر را در برنامه خود بگذارید. این کار سبب می‌شود، برای شروع و پایان وعده خوردن برنامه مشخصی داشته باشید.

منبع :

پاسخ تلفنی به سوالات شما و برنامه ریزی شخصی

برنامه ریزی روزانه و زمان بندی صحیح برای مطالعه در ایام امتحانات و دوران جمع بندی کدام است؟
مناسب ترین کتاب ها برای دوران جمع بندی ؟
بهترین تغذیه برای افزایش حافظه و کاهش خواب آلودگی و خستگی کدام است؟ چگونه تمرکزم را در حین مطالعه بالا ببرم؟
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب