نوروز 96

فروش خودرو‌های جدید جگوار با استفاده از فناوری واقعیت مجازی

شرکت خودروسازی چگوار این روزها سرگرم طراحی مجدد فروشگاه‌ها و روال فروش خود است و به گفته سخنگوی این شرکت در آمریکای شمالی، واقعیت مجازی نقش مهمی در این فرایند جدید خواهد داشت.



شرکت خودروسازی چگوار این روزها سرگرم طراحی مجدد فروشگاه ها و روال فروش خود است و به گفته سخنگوی این شرکت در آمریکای شمالی، واقعیت مجازی نقش مهمی در این فرایند جدید خواهد داشت.به گفته آقای جو ابرهارت، مدیر جگوار در آمریکای شمالی، قرار است امکان تجربه واقعیت مجازی در فروشگاه های این شرکت برای مشتریان فراهم شود تا به این ترتیب بتوانند فضای داخلی و ترکیب رنگ خودرو را تجربه کنند. بر همین اساس، اعلام شده که جگوار فرایند بکارگیری این فناوری را آغاز کرده است. جگوار گفته این فناوری اگرچه نمی تواند جای تجربه واقعی خودروی جدید را بگیرد، اما نقش مهمی در آینده فروش محصولات این شرکت بازی خواهد کرد.به این ترتیب، جگوار در حال تبدیل فروشگاه های خود به محلی برای تعامل مشتریان با محصولات این شرکت و درک بهتر نیازهای آنان است.

نخستین فروشگاه مجهز به این قابلیت هم اکنون شروع به کار کرده است: این فروشگاه در مالکیت گروه Penske است و در ایالت کانکتیکات قرار دارد. به گفته جگوار، چهار فروشگاه دیگر نیز تا پیش از پایان سال جاری میلادی در منهتن، هونولولو، فیرفیلد و کان شروع به کار خواهند کرد.

همچنین، در بخشی از صحبت های مدیر جگوار در آمریکای شمالی اعلام شد که بیش از صد فروشگاه دیگر نیز در حال تجهیز به این فناوری تازه هستند.طرح دیگر جگوار، ارائه هر دو محصول خود یعنی هم خودروهای لندروور و هم خودروهای دارای نشان جگوار در همه فروشگاه های خود است. به این ترتیب، انتظار می رود که فروش این دو محصول با رشد بیشتری روبرو شود.
سخنگوی جگوار درباره این تصمیم نیز اینطور گفته که به این ترتیب، کارایی بخش های مختلف همچون خدمات و قطعات در مراکز فروش نیز افزایش می یابد.

منبع :