فیس‌بوک بخش سفارش غذا راه انداخت

فیس‌بوک به تازگی بخش جدیدی را در شبکه خود راه‌اندازی کرده است که کاربران از طریق آن می‌توانند غذا سفارش دهند.



فیس‌بوک به تازگی بخش جدیدی را در شبکه خود راه‌اندازی کرده است که کاربران از طریق آن می‌توانند غذا سفارش دهند.

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، فیس‌بوک با هدف برقراری ارتباط بیش‌تر میان کاربران و تجارت، اقدام به راه‌اندازی بخشی در این شبکه اجتماعی کرده است که کاربران از طریق آن می‌توانند با وارد شدن به صفحه‌های فیس‌بوک رستوران‌ها، غذای مورد نظر خود را به طور آنلاین سفارش دهند.
همچنین کاربران از این طریق می‌توانند جمله‌هایی را درباره تجارت دریافت کنند، بلیط سینما خریداری کنند و قرار ملاقات‌های خود را در رستوران‌ها رزرو کنند.
فیس‌بوک اوایل ماه جاری نیز بخشی را به اسم Marketplace در شبکه خود راه‌اندازی کرد. Marketplace پلات‌فرمی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که از این طریق اجناس خود را به طور محلی خرید و فروش کنند.
فیس‌بوک ماهیانه حدود 1/7 میلیارد کاربر فعال دارد و از روز چهارشنبه با راه‌اندازی امکان جدید فیس‌بوک، کاربران می‌توانند از پیشنهادات غذایی و مکانی این شبکه اجتماعی استفاده کنند و پیشنهادهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.