اپل مشکل ایجاد شده در روند نصب iOS 10 را برطرف کرد

ظاهراً عرضه iOS 10 برای بسیاری از کاربران آیفون و آیپد که برای نصب آخرین بیلد سیستم عامل موبایلی اپل اقدام کرده اند بی دردسر به پایان نرسیده است.



ظاهراً عرضه iOS 10 برای بسیاری از کاربران آیفون و آیپد که برای نصب آخرین بیلد سیستم عامل موبایلی اپل اقدام کرده اند بی دردسر به پایان نرسیده است. برخی از کاربران موفق به نصب iOS 10 نشده اند و در روند نصب این نسخه یک پیام خطا به این مضمون که باید دستگاه خود را به کامپیوتر یا مک متصل کنند تا سیستم عامل ریستور شود، دریافت کرده اند. اما خبر خوشحال کننده اینجاست که اپل اکنون برای رفع این مشکل اقدام کرده است.
بر اساس توییتی که از طریق کانال CBNC ارسال شد، اپل می گوید اکنون توانسته مشکل بروزرسانی iOS 10 را برطرف کند. این شرکت طی بیانیه ای اعلام کرد تعداد بسیار اندکی از کاربران تحت تاثیر مشکلی که در ساعات اولیه عرضه بروزرسانی ایجاد شده بود قرار گرفته اند. هر کاربری که با این پیام خطا مواجه می شود دیگر قادر که اتمام روند بروزرسانی نیست و باید تلاش کند که با استفاده از iTunes این مراحل را تمام کند. اگر این روش هم کاری از پیش نبرد، کاربران باید با بخش پشتیبانی AppleCare تماس بگیرند.
به گفته اپل:

در روند بروزرسانی نرم افزاری ما یک مشکل جزیی به وجود آمده بود و تعداد اندکی از کاربران در ساعات اولیه عرضه بروزرسانی درگیر کرد. این مشکل به سرعت برطرف شد و ما از کاربران عذر خواهی می کنیم. هر کاربری که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفت باید به iTunes وصل شود و یا با AppleCare تماس بگیرد تا بتواند بروزرسانی خود را با موفقیت انجام دهد.


در ماه می نیز کاربران آیپد پرو با مشکل مشابهی روبرو شدند و آنها نیز پیام خطای 56 را در در هنگام بروزرسانی تبلت خود به iOS 9.3.2 دریافت می کردند. اپل در آن زمان نیز به کاربران توصیه کرد که با استفاده از iTunes مشکل خود را برطرف کنند و یا در صورت نیاز با بخش پشتیبانی اپل تماس بگیرند.

منبع :