٧ راه افزایش بهره وری

یه کم زودتر شروع کنید ، موفع خورن ناهار کار خودتون رو قطع نکنید ، زودتر از دیگران سر کار حاضر شوید و کمتر در ترافیک باشید و کمی دیرتر از دیگران به خونه برید تا توی ترافیک کمتر اسیر شوید. با همین...

٧ راه افزایش بهره وری

راه اول :  ساعتهای بیشتری کار کنید

یه کم زودتر شروع کنید ، موفع خورن ناهار کار خودتون رو قطع نکنید ، زودتر از دیگران سر کار حاضر شوید و کمتر در ترافیک باشید و کمی دیرتر از دیگران به خونه برید تا توی ترافیک کمتر اسیر شوید. با همین کارهای ساده بدون تغییر در شیوه زندگی خودتون روزانه ٢ تا ٣ ساعت بیشتر میتونید کار کنید و یکی از بهترینها در شغل خودتون باشید.

 

راه دوم : سخت تر کار کنید تا بهره وری تان افزایش یابد

وقتی رفتید سر کار فقط کار کنید ، به اینطرف و اونطرف نگاه نکنید ، الکی وقت خودتون رو هدر ندهید ، بیهوده با همکارانتون صحبت نکنید ، فقط سر تون رو پایین بندازید و در تمام طول روز کار کنید.

 

راه سوم :  با چشم انداز روشن تر سریعتر کار کنید

با مشخص کردن و ایجاد یک چشم انداز درست از کارهاتون سریعتر همه چیز رو انجام بدید، یک کار و بعد کار بعدی و بعد کار بعدی ،،،، طوری که از تمام قدرت و سرعت خودتون استفاده کنید . زمان رو از دست ندید و اقدام کنید

 

راه چهارم : اول کارهای با ارزش تر را انجام بدهید

اول کارهای مهمتر و با ارزش تر رو انتخاب کنید و بلافاصله شروع کنید . مهم تعداد ساعتهای کاری شما نیست مهم اینه که کیفیت استفاده از ساعتهای کاری شما چطوره ؟ قاعدتا اگر شما بیشتر وقت خودتونو روی کارهای با ارزش تری بگذارید نتایج بهتری هم خواهید گرفت.

 

راه پنجم :  توانایی خودتونو به نمایش بگذارید

ببینید در چه کارهایی بهترین عملکرد و خروجی را دارید ، ببینید چه کاراهایی رو میتونید بهتر و سریعتر از دیگران انجام بدهید سعی کنید از این پس بیشتر روی اون کارها زوم کنید .

 

راه ششم : منحنی یادگیری خودتون رو توسعه بدهید

کارهای مثل هم را دسته بندی کنید و با هم انجام بدهید ، این کار باعث افزایش مهارت و سرعت شما میشه.

 

راه هفتم :  کار خود را ساده تر کنید

این هفت راه به شما نشون میده که چطور کارتون رو ساده تر کنید و با یک چشم انداز بهتر به کارهاتون به راحتی بفهمید که کدام یک از کارها مهمترند و چگونه میشه اون کارها رو ساده تر و سریغتر انجام داد.  سعی کنید کارهای  خرد و ریز را به هم متصل کنید و به عنوان یک کار ببینید تا سریعتر بتونید اونها را انجام بدید و کارهای غیر ضروری را از لیست کارهاتون حذف کنید .

منبع :