پژوهشی جالب پیرامون گوشی‌ها و خریداران سامسونگ

بر اساس پژوهشی که اخیراً توسط مرکز تحقیقاتی Branding Brand صورت گرفته است 40 درصد کاربران محصولات سامسونگ، دیگر تمایلی به امتحان دوباره گوشی‌های این شرکت نخواهند داشت.



بر اساس پژوهشی که اخیراً توسط مرکز تحقیقاتی Branding Brand صورت گرفته است 40 درصد کاربران محصولات سامسونگ، دیگر تمایلی به امتحان دوباره گوشی های این شرکت نخواهند داشت.

این تحقیق در روزهای یازدهم و دوازدهم اکتبر و بر روی 1020 خریدار که قبلاً کار با گوشی های سامسونگ را تجربه کرده بودند، صورت پذیرفت. این گزارش ها در حالی در فضای وب منتشر می شود که سامسونگ، به تازگی به صورت رسمی فروش گوشی های گلکسی نوت 7 را متوقف کرد و به خط تولید این برند محبوب در سال های اخیر پایان داد.

این در حالیست که نتایج تحقیقاتی که توسط پژوهشگران سامسونگ انجام شد، نشان می داد که این شرکت در پی این اتفاقات، تنها 34 درصد از کاربران خود را از دست خواهد داد که در تحقیق اخیر، این رقم به 40 درصد افزایش یافته است.

اگرچه این پژوهش بر روی تعداد کمی از کاربران و تنها در کشور آمریکا انجام شد و نمی توان آن را به کاربرانی از سراسر جهان تعمیم داد اما با این حال، زنگ خطر را برای این شرکت کره ای به صدا در می آورد.

لازم به ذکر است که مدیرعامل سامسونگ به تازگی، از تمامی کاربران به دلیلی اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد و قول داد که تمامی تلاش خود را برای جلب اعتماد دوباره کاربران به کار خواهند بست.

منبع :