گوگل در مدت دو روز 3.2 میلیون دلار صرف تبلیغات پیکسل هایش کرد

بر اساس اخبار گوگل نهایت تلاش خود را برای بازاریابی پیکسل و پیکسل اکس ال به کار برده تا جایی که در دو روز نخست پس از رونمایی از جانشین نکسوس، مبلغ 3.2 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی هزینه کرده است



بر اساس اخبار گوگل نهایت تلاش خود را برای بازاریابی پیکسل و پیکسل اکس ال به کار برده تا جایی که در دو روز نخست پس از رونمایی از جانشین نکسوس، مبلغ 3.2 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی هزینه کرده است. البته این اعداد و ارقام هنوز مورد تایید رسمی این غول فناوری ماونتن ویوو قرار نگرفته، ولی رسانه ها تبلیغات گسترده گوگل در ماه های آتی را پیش بینی کرده اند که میلیون ها دلار هزینه در پی خواهد داشت.
Pixel و Pixel XL نخستین اسمارت فون های طراحی شده توسط گوگل هستند که این موتور جستجو را مستقیم وارد عرصه رقابت با اپل و سامسونگ کرده است. از آنجایی که این محصولات نخستین گام واقعی این کمپانی در حوزه دستگاه های الکترونیک مصرفی هستند و با در نظر گرفتن منابع مالی در اختیار این کمپانی، انتظار می رود گوگل فعالیت های تبلیغاتی گسترده ای برای نخستین اسمارت فون های محصول داخلی خود در نظر داشته باشد.
مدیر محصول گوگل، ماریو کی روش، که از اعلام اعداد دقیق هزینه ها خودداری کرده است، به رویترز اعلام کرده که تبلیغات گوگل احتمالا بسیار چشمگیر خواهد بود و به امکان تبلیغات در هنگام بازی های فوتبال روز عید شکرگزاری نیز اشاره کرده است. کارشناسان می گویند فضاهای تبلیغاتی در چنین مسابقاتی که در ایام خاص تغطیلات برگزار می شوند ممکن است میلیون ها دلار هزینه داشته باشند.
ورایزون که در حال حاضر تنها اپراتور عرضه کننده پیکسل و پیکسل اکس ال در امریکاست نیز در تبلیغات تلویزیونی و دیجیتال این محصولات سرمایه گذاری هنگفتی کرده است.
با توجه به اتفاقاتی که برای گلکسی نوت 7 رخ داد، گوگل امیدوار است که بتواند فروش خوبی را تجربه کند. عرضه پیکسل و پیکسل اکس ال که از اندورید 7.1 نوقا برخوردارند از 20 اکتبر، 29 مهر، آغاز خواهد شد.

منبع :