نکات ایمنی در ورزش برای مبتلایان به دیابت

ورزش کردن بهترین روش برای کمک به کنترل دیابت است اما ضرورت دارد به درستی و با در نظر گرفتن نکات ایمنی انجام شود.

ورزش کردن بهترین روش برای کمک به کنترل دیابت است اما ضرورت دارد به درستی و با در نظر گرفتن نکات ایمنی انجام شود.

به گزارش ایسنا، "سایت هلث دی‌نیوز" به نقل از مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا نکات ایمنی زیر را برای کنترل دیابت به کمک ورزش ارائه کرده است:

- در صورت ابتلا به فشارخون بالا، مشکلات چشمی یا مشکلات مرتبط با عروق خونی از انجام حرکت‌های بدنسازی سنگین خودداری کنید.

- در صورت آسیب‌دیدگی عصب‌های پا از جوراب‌های ضخیم و کفش‌های مناسب استفاده کنید و پس از ورزش کردن، سلامت پاها را به لحاظ آسیب‌دیدگی بررسی کنید.

- با پزشک خود در مورد ورزش‌هایی که برای شما بی‌خطر هستند مشورت کنید.

- از افت قند خون به ویژه اگر انسولین مصرف می‌کنید،‌ جلوگیری کنید.

- در صورت وجود "کتون" در ادرار و بالا رفتن قند خون ناشتا تا 250 میلی گرم یا بیشتر، ورزش کردن توصیه نمی‌شود.

پشتیبانی و مشاوره انتخاب رشته کنکور 96
در رشته دلخواهتان با چه رتبه ای قبول می شوید ؟
پاسخ به سوالاتی درباره انتخاب رشته دانشگاه آزاد، ظرفیت مازاد ، شهریه ها ، پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، نحوه چیدمان رشته ها ، رشته های بدون کنکور و ...

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب