یکپارچه‌سازی ویژگی‌های جدید سیلزفورس

گفته می‌شود ویژگی جدید سیلزفورس با نام Inbox Calendar با پیوند دادن داده‌های مربوط به مدیریت ارتباط با مشتریان به تقویم کاربران، به پشتیبانی بهتری از ایمیل خواهد پرداخت.

یکپارچه‌سازی ویژگی‌های جدید سیلزفورس

گفته می‌شود ویژگی جدید سیلزفورس با نام Inbox Calendar با پیوند دادن داده‌های مربوط به مدیریت ارتباط با مشتریان به تقویم کاربران، به پشتیبانی بهتری از ایمیل خواهد پرداخت.

شرکت سیلزفورس درنظر دارد با یکپارچه‌سازی بهتر نرم‌افزار Inbox با برنامه‌های مربوط به تقویم، در طی جلسات و هنگام آمد و شد، دسترسی به داده‌های مشتریان را برای فروشندگان و بازاریابان تسهیل نماید.گفته می‌شود ویژگی جدید سیلزفورس با نام Inbox Calendar که قرار است در ماه اکتبر (مهر) عرضه شود، با پیوند دادن داده‌های مربوط به مدیریت ارتباط با مشتریان به تقویم کاربران، به پشتیبانی بهتری از ایمیل خواهد پرداخت.

سیلزفورس گفته است هدف از طراحی این ویژگی جدید که هفته پیش معرفی شد، آن است که افراد حوزه فروش برای دسترسی به اطلاعات مشتریان، وقت کمتری را صرف باز کردن دیگر برنامه‌ها و جست‌وجوی سایر منابع اطلاعاتی نمایند. البته این به‌روزرسانی برای کاربرانی که در حال حاضر از Inbox استفاده می‌کنند، هیچ هزینه اضافه‌ای در بر ندارد.

گفته می‌شود نمایندگان بازاریابی و فروش به‌جای فروختن کالا، معمولاً تا هفتاد درصد از زمان خود را صرف جست‌وجو، به‌روزرسانی و دیگر کارهایی از این دست می‌کنند. برای مثال، سیلزفورس به مطالعه‌ای که توسط مؤسسه پژوهشی CSO Insights انجام شده، اشاره می‌کند. در این مطالعه، نشان داده شد فروشندگان تنها برای اینکه اطلاعات مرتبط با مشتریان خاص خود را پیدا نمایند، حتی ممکن است لازم باشد به جست‌وجوی پانزده منابع اطلاعاتی هم بپردازند.

هدف سیلزفورس از عرضه برنامه Inbox Calendar، کاهش زمان و تلاش لازم برای انجام چنین کارهایی بوده است. در واقع، هنگامی که یک کارمند فروش یا بازاریابی، یک ایمیل یا دعوتنامه ایمیلی را باز می‌کند، این مسئله، با قرار دادن داده‌های CRM مرتبط به وی انجام می‌شود.

استفن اکیان (یکی از مدیران ارشد در قسمت SalesforceIQ) در پست بلاگی خود و پیرامون عرضه جدید این شرکت می‌نویسد: «ما متوجه هستیم که در کارهای مربوط به فروش، دردسرهای روزانه مربوط به افراد شاغل در این حوزه باید حل‌وفصل شود.»

او می‌افزاید: «در حال حاضر، تنها به‌خاطر رفتن از این برنامه به آن برنامه، مقدار زیادی از زمان ارزشمند این افراد تلف می‌شود – کارهایی همچون ایمیل زدن به مشتریان کنونی و مشتریان آتی، تنظیم زمان‌بندی جلسات، حضور در جلسات، آپلود کردن یادداشت‌ها و به‌روزرسانی نمودن امور.»

منبع :

پاسخ تلفنی به سوالات شما
پاسخ تلفنی به سوالات مشاوره ای و آموزشی شما

باسخ به سوالات شما در زمینه مشاوره کارنامه و هدف گذاری برای آزمون ها ، شروع مطالعه برای کنکور 97 ، روش درس خواندن ، مدیریت منابع و تکمیل ظرفیت کنکور 96 و ...

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب
درس 5 تا 7 ازعربی 2
  برای شرکت در کلاس کلیک کنید( چهارم دبیرستان)
دبیر : فرزاد قنبری