بهترین ورزش‌های چربی سوز را بشناسید!

تمرینات و حرکات ورزشی زیر، بیشتر چربی و کالری می‌سوزانند.



به گزارش جام جم آنلاین ، دویدن در 30 دقیقه 374 کالری می‌سوزاند. عضلات اصلی برای دویدن ازجمله پاها، باسن و مرکز بدن، مهم‌ترین عضلات کالری و چربی سوزی در بدن هستند.

طناب زدن در 30 دقیقه 340 کالری می‌سوزاند. برای آن که در هر پرش بیشتر کالری بسوزانید، طنابی انتخاب کنید که دسته‌هایش وقتی وسط آن می‌ایستید تا زیر بغلتان برسد.

هولاهوپ یا حلقه رنگی در 30 دقیقه 300 کالری می‌سوزاند.

تنیس در 30 دقیقه 272 کالری می‌سوزاند. تمرین تنیس بدنتان را در وضعیت چربی‌سوزی قرار می‌دهد، زیرا شما می‌دوید، خم می‌شوید و توپ‌ها را جمع می‌کنید.

انجام ورزش‌های ایروبیک هم در 30 دقیقه 221 کالری می‌سوزاند.

منبع :

پاسخ تلفنی به سوالات شما
پاسخ تلفنی به سوالات مشاوره ای و آموزشی شما

در بین قبولی هایم کدام رشته را انتخاب کنم ؟
تغییر رشته دادن در یک دانشگاه چه ضوابطی دارد؟

باسخ به سوالات شما در زمینه تکمیل ظرفیت ، انتخاب نوع دانشگاه (سراسری ، آزاد ، پردیس ، غیرانتفاعی ) ، انتقالی و مهمان ، رزرو دانشگاه ، کارنامه سبز و ....

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون کد
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب