6 روش کلیدی برای برنامه‌ریزی بهتر

برنامه‌ریزی به دسته‌بندی صحیح دغدغه‌های ذهنی و مواجهه با آن‌ها کمک می‌کند.



برنامه‌ریزی به دسته‌بندی صحیح دغدغه‌های ذهنی و مواجهه با آن‌ها کمک می‌کند.

  • اهدافتان را واقعی و دست‌یافتنی انتخاب کنید و نسبت به افکارتان تمرکز داشته باشید. روی اهداف پیش ‌روی‌تان تمرکز کنید.

  • تقویم داشته باشید و همیشه از آن نگهداری کنید. مهم نیست چه تقویمی داشته باشید فقط همیشه از آن استفاده کنید.

  • اولویت‌های خود را ابتدای روز مشخص کنید. 20 دقیقه زمان برای اولویت‌بندی کارهای خود در نظر بگیرید.

  • انرژی اول وقت، مختص کارهای سخت و مهم‌تر و بعد سایر کارهاست.

  • در پایان هر روز کارهای ناتمام خود را به اتمام برسانید. ذهن خود را از کارهای ناتمام و جزئی پاک کنید.

  • محیط اطراف خود را مرتب کنید. مرتب بودن محیط اطراف باعث تمرکز می‌شود.

«همیشه بهترین کسی باشید که می‌توانید باشید»