کاهش فشارخون با مصرف مکمل منیزیم

تحلیل و بررسی محققان دانشگاه ایندیانا امریکا نشان می‌دهد افرادی که در طول مطالعه مکمل منیزیم مصرف کرده بودند در مقایسه با کسانی که این مکمل را دریافت نکرده بودند، بعد از سه ماه فشارخون پایین‌تری داشتن

کاهش فشارخون با مصرف مکمل منیزیم

تحلیل و بررسی محققان دانشگاه ایندیانا امریکا نشان می دهد افرادی که در طول مطالعه مکمل منیزیم مصرف کرده بودند در مقایسه با کسانی که این مکمل را دریافت نکرده بودند، بعد از سه ماه فشارخون پایین تری داشتند.

دکتر یی کینگ سانگ، سرپرست تیم تحقیق، در این مورد می گوید: «مصرف مکمل منیزیم می تواند به عنوان گزینه ای برای کاهش فشارخون در افراد پرخطر یا بیماران فشارخونی درنظر گرفته شود.»

در مطالعه، محققان ۳۴ مطالعه قبل که در مجموع شامل ۲۰۰۰ بیمار بود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. طول مدت تحقیقات از ۳ هفته تا ۶ ماه بود و هریک از شرکت کنندگان در طول مطالعه، بین ۲۴۰ تا ۹۶۰ میلیگرم منیزیم در روز دریافت کرده بود.

محققان دریافتند مصرف روزانه ۳۶۸ میلیگرم منیزیم به مدت ۳ ماه موجب کاهش فشار خون سیستولیک تا  mm Hg۲ و فشارخون دیاستولیک تا mm Hg ۱.۸ می شود.

بعد از تحلیل بیشتر داده ها، محققان دریافتند مصرف روزانه ۳۰۰ میلیگرم منیزیم به مدت یک ماه می تواند موجب کاهش فشارخون و افزایش میزان منیزیم در خون شود.

خاصیت منیزم در کاهش فشارخون در مطالعات آزمایشگاهی به اثبات رسیده است. این ماده معدنی به پیشگیری از تنگ شدن عروق خونی که موجب افزایش فشارخون می شود، کمک کرده و جریان خون را بهبود می بخشد.

منبع :

پاسخ تلفنی به سوالات شما و برنامه ریزی شخصی

برنامه ریزی روزانه و زمان بندی صحیح برای مطالعه در ایام امتحانات و دوران جمع بندی کدام است؟
مناسب ترین کتاب ها برای دوران جمع بندی ؟
بهترین تغذیه برای افزایش حافظه و کاهش خواب آلودگی و خستگی کدام است؟ چگونه تمرکزم را در حین مطالعه بالا ببرم؟
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب