استفاده از واقعیت مجازی برای نمایش خودرو

مدیر شرکت خودروسازی کادیلاک عنوان کرد: به زودی از فناوری واقعیت مجازی برای نمایش جزئیات خودروهای تولیدی به مشتریان استفاده خواهد کرد.

استفاده از واقعیت مجازی برای نمایش خودرو

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان و به نقل از میل آنلاین، کارشناسان بخش بازاریابی و فروش شرکت کادیلاک معتقدند که در صورت استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی، جزئیات خودروهای جدید بهتر معرفی می‌شود و مشتریان آزادی عمل بیشتری در انتخاب رنگ خودرو و طراحی کابین مورد نظر خواهند داشت. با استفاده از هدست واقعیت مجازی مشتریان می‌توانند حتی صدای بسته‌شدن درهای خودرو و احساس رانندگی با خودرو  قبل خرید را تجربه کنند. در واقع این فناوری جایگزین سالن‌های نمایش خودرو به مشتریان خواهد شد، چرا که با توجه به محدودیت فضای نمایش و همچنین استقبال زیاد بازدیدکنندگان، امکان ارائه خدمات به همه علاقه‌مندان میسر نیست. شرکت کادیلاک قصد دارد تا با جایگزینی سالن‌های نمایش فعلی به سالن‌های نمایش واقعیت مجازی، آزادی عمل مشتریان در مشاهده جزئیات خودرو قبل از خرید را افزایش داده تا آنها در تصمیم‌گیری خود دچار مشکل نشوند. در صورت ارائه فناوری نوین واقعیت مجازی برای نمایش خودرو، شرکت کادیلاک از رقیبان اروپایی خود پیشی گرفته تا شاید مشتریان بیشتری را به سمت بازار نه چندان موفق خودروسازی آمریکا سوق دهد.

منبع :

پاسخ تلفنی به سوالات شما و برنامه ریزی شخصی

برنامه ریزی روزانه و زمان بندی صحیح برای مطالعه در ایام امتحانات و دوران جمع بندی کدام است؟
مناسب ترین کتاب ها برای دوران جمع بندی ؟
بهترین تغذیه برای افزایش حافظه و کاهش خواب آلودگی و خستگی کدام است؟ چگونه تمرکزم را در حین مطالعه بالا ببرم؟
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب