نکاتی برای تامین آب بدن

برای این که بتوانید آب بدن را تامین کنید به روش‌های پیشنهادی زیر توجه کنید .

برای این‌که بدن بتواند درست عمل کند به آب کافی نیاز دارد و سلول‌ها باید آب پوش شوند.بدن از حداقل 60 درصد آب تشکیل‌شده است.برای این که بتوانید آب بدن را تامین کنید به روش های پیشنهادی هلث نیوز توجه کنید .

*یخ:هنگامی‌که احساس‌گرمی زیادی می کنیدکمی یخ دردهان قرار دهید و یخ را به بدن بمالید.این کار باعث خنک شدن بدن می‌شود .سعی کنید در شیشه مناسب کمی آب بریزید و بگذارید یخ بزند سپس هر بار آب در آن بریزید و میل کنید .

*نوشیدنی سالم ورزشکاران:علاوه بر بازگرداندن آب ازدست‌رفته این نوشیدنی حاوی الکترولیت و پتاسیم است. الکترولیت تکانه‌های الکتریکی را کنترل می کند.سدیم وکلردر خون،مایع بافتی و پتاسیم متعلق به گروه الکترولیت هاست.

*نمک:چوب‌شور،مغزهای شور و کراکر‌ها برای مقابله با گرمازدگی ، علایم کم‌آبی و حتی تعریق بیش‌ازحد که باعث از دست رفتن نمک بدن می‌شود، خوب است.اگر کم‌آبی همراه با خارش باشد حمام آب‌نمک بگیرید.

*میوه‌های آب‌دار:موز گزینه خوبی است زیرا غنی از پتاسیم است و سرشار از آب.طالبی،هندوانه ، خیار و توت‌فرنگی گزینه‌های مفیدی است .در نیم لیتر آب یک قاشق مرباخوری آب‌لیمو و یک قاشق مرباخوری شکر حل کنید و در طول روز بخورید تا با کمبود آب بدن مقابله کنید.

*غذاهای بدون طعم:بی‌آبی می‌تواند باعث شکم درد شود بنابراین، غذا هایی را که راحت هضم می شود بخورید از جمله برنج، موز، سیب زمینی ،ژلاتین طعم دار... مصرف شود.بهترین راه مقابله با کم آبی مصرف منظم آب است.برای این‌که بدن بتواند درست عمل کند به آب کافی نیاز دارد و سلول‌ها باید آب پوش شوند.بدن از حداقل 60 درصد آب تشکیل‌شده است.برای این که بتوانید آب بدن را تامین کنید به روش های پیشنهادی هلث نیوز توجه کنید .

*یخ:هنگامی‌که احساس‌گرمی زیادی می کنیدکمی یخ دردهان قرار دهید و یخ را به بدن بمالید.این کار باعث خنک شدن بدن می‌شود .سعی کنید در شیشه مناسب کمی آب بریزید و بگذارید یخ بزند سپس هر بار آب در آن بریزید و میل کنید .

*نوشیدنی سالم ورزشکاران:علاوه بر بازگرداندن آب ازدست‌رفته این نوشیدنی حاوی الکترولیت و پتاسیم است. الکترولیت تکانه‌های الکتریکی را کنترل می کند.سدیم وکلردر خون،مایع بافتی و پتاسیم متعلق به گروه الکترولیت هاست.

*نمک:چوب‌شور،مغزهای شور و کراکر‌ها برای مقابله با گرمازدگی ، علایم کم‌آبی و حتی تعریق بیش‌ازحد که باعث از دست رفتن نمک بدن می‌شود، خوب است.اگر کم‌آبی همراه با خارش باشد حمام آب‌نمک بگیرید.

*میوه‌های آب‌دار:موز گزینه خوبی است زیرا غنی از پتاسیم است و سرشار از آب.طالبی،هندوانه ، خیار و توت‌فرنگی گزینه‌های مفیدی است .در نیم لیتر آب یک قاشق مرباخوری آب‌لیمو و یک قاشق مرباخوری شکر حل کنید و در طول روز بخورید تا با کمبود آب بدن مقابله کنید.

*غذاهای بدون طعم:بی‌آبی می‌تواند باعث شکم درد شود بنابراین، غذا هایی را که راحت هضم می شود بخورید از جمله برنج، موز، سیب زمینی ،ژلاتین طعم دار... مصرف شود.بهترین راه مقابله با کم آبی مصرف منظم آب است.


برای این‌که بدن بتواند درست عمل کند به آب کافی نیاز دارد و سلول‌ها باید آب پوش شوند.بدن از حداقل 60 درصد آب تشکیل‌شده است.برای این که بتوانید آب بدن را تامین کنید به روش های پیشنهادی هلث نیوز توجه کنید .

*یخ:هنگامی‌که احساس‌گرمی زیادی می کنیدکمی یخ دردهان قرار دهید و یخ را به بدن بمالید.این کار باعث خنک شدن بدن می‌شود .سعی کنید در شیشه مناسب کمی آب بریزید و بگذارید یخ بزند سپس هر بار آب در آن بریزید و میل کنید .

*نوشیدنی سالم ورزشکاران:علاوه بر بازگرداندن آب ازدست‌رفته این نوشیدنی حاوی الکترولیت و پتاسیم است. الکترولیت تکانه‌های الکتریکی را کنترل می کند.سدیم وکلردر خون،مایع بافتی و پتاسیم متعلق به گروه الکترولیت هاست.

*نمک:چوب‌شور،مغزهای شور و کراکر‌ها برای مقابله با گرمازدگی ، علایم کم‌آبی و حتی تعریق بیش‌ازحد که باعث از دست رفتن نمک بدن می‌شود، خوب است.اگر کم‌آبی همراه با خارش باشد حمام آب‌نمک بگیرید.

*میوه‌های آب‌دار:موز گزینه خوبی است زیرا غنی از پتاسیم است و سرشار از آب.طالبی،هندوانه ، خیار و توت‌فرنگی گزینه‌های مفیدی است .در نیم لیتر آب یک قاشق مرباخوری آب‌لیمو و یک قاشق مرباخوری شکر حل کنید و در طول روز بخورید تا با کمبود آب بدن مقابله کنید.

*غذاهای بدون طعم:بی‌آبی می‌تواند باعث شکم درد شود بنابراین، غذا هایی را که راحت هضم می شود بخورید از جمله برنج، موز، سیب زمینی ،ژلاتین طعم دار... مصرف شود.بهترین راه مقابله با کم آبی مصرف منظم آب است.


منبع :