ارزیابی و تحلیل آزمون 31 اردیبهشت گروه چهارم انسانی

ارزیابی و تحلیل آزمون 31 اردیبهشت 95 گروه چهارم انسانی



دوست خوب کانوني؛ سلام!

با برگزاري آزمون امروز (31 ارديبهشت)، سوت پايان مطالعه‌ي تدريجي مطالب درسي زده شد و شما با جمع‌بندي مباحث نيم‌سال دوم سال چهارم، اگر تاکنون با برنامه‌ي آزمون‌هاي کانون پيش‌رفته و از آن جدا نشده باشيد، حداقلِ حداقل يک‌بار تمامي مباحث درسي مورد پرسش در کنکور سراسري را مطالعه و مرور كرده‌ايد. (گفتيم حداقل، چون در آزمون‌هاي جمع‌بندي بهمن‌ماه و فروردين‌ماه، برخي مباحث را نيز براي بار دوم و حتي بار سوم مطالعه و جمع‌بندي نموده‌ايد.)

دوستان خوب! شما تاکنون تمامي مباحث مورد پرسش در کنکور را مطالعه نموده‌ايد و در 3 آزمون جامع پاياني، سه بار ديگر به‌صورت کامل، آن‌ها را مرور خواهيد و تازه اين سه بار مرور، مازاد بر مرورهايي است که با روش جمع‌بندي سه روز يکبار، خودتان انجام خواهيد داد! پس، با اين همه دوره‌ي مطالب، ديگر نبايد نگران موفقيت در کنکور سراسري باشيد!!

در آزمون 31 ارديبهشت چه گذشت؟

الف) وضعيت سيستم‌ ده‌دهي (چند از ده) درس‌هاي اختصاصي:

براي آن‌که اطلاعات استخراج شده از سيستم ده‌دهي آزمون امروز، حالت کاربردي و مفيدي براي شما داشته باشد و در حد يک اطلاع‌رساني صرف از سوي ما به شما باقي نماند؛ خواهشمنديم تا اطلاعات کلي مندرج در جداول زير را با نتيجه‌اي که شما شخصاً در آزمون امروز کسب نموده‌ايد، مقايسه کنيد. از نتايج حاصل از اين مقايسه مي‌توانيد براي بهبود رتبه و تراز خود در آزمون آينده بهره ببريد. (يک بار امتحان کنيد! يقين داريم مشتري خواهيد شد!!!)

خانه‌هاي زرد به اين معني است كه سطح دشواري سؤال‌ها يك واحد از سطح دشواري ميانگين سؤال‌هاي كنكورهاي سه سال اخير دشوارتر بوده و رنگ قرمز به معني دو واحد دشوارتر است. از سوي ديگر رنگ سبز به معني يك واحد آسان‌تر و رنگ آبي به معني دو واحد آسان‌تر مي‌باشد. خانه‌هاي سفيد رنگ نيز انطباق آزمون با معيار كنكور را نشان مي‌دهند.

ارزیابی و تحلیل آزمون 31 اردیبهشت گروه چهارم انسانی

ارزیابی و تحلیل آزمون 31 اردیبهشت گروه چهارم انسانی

ارزیابی و تحلیل آزمون 31 اردیبهشت گروه چهارم انسانی

ج) آسان‌ترين و دشوارترين سؤالات آزمون اختصاصي آزمون 31 ارديبهشت کدام سؤالات بوده‌اند؟

در جدول زير مي‌توانيد مشاهده نماييد که در هر درس، کدام سؤال‌ها دشوار بوده‌اند؛ يعني تعداد کم‌تري از دانش‌آموزان موفق شده‌اند به آن‌ها پاسخ صحيح دهند و نيز مي‌توانيد مشاهده کنيد که کدام سؤال‌ها، آسان بوده‌اند و تعداد زيادتري از دانش‌آموزان توانسته‌اند به آن‌ها پاسخ صحيح دهند. (مستحضر که هستيد! شناخت سؤال‌هاي آسون و سخت هر درس، مهارتيه که داشتن اون در کنار استفاده از تکنيک ضربدر منفي کمکتون مي‌کنه تا در جلسه‌ي آزمون اتلاف وقت رو به حداقل برسونيد!!)

توصيه مي‌کنيم: سؤال‌هاي دشوار و ساده‌ي معرفي شده در جدول زير را در دفترچه‌ي آزمون خود علامت‌گذاري نموده و سپس محاسبه نماييد به چه تعداد از سؤال‌هاي دشوار، پاسخ صحيح و به چه تعداد از سؤال‌هاي آسان، پاسخ نادرست داده‌ايد؛ اين امر شما را ياري مي‌کند تا بي‌دقتي‌ها و نيز نقاط ضعف و قوت خود را شناسايي نموده و براي جبران آن‌ها برنامه‌ريزي نماييد.

ارزیابی و تحلیل آزمون 31 اردیبهشت گروه چهارم انسانی

براي ارزيابي بهتر آزمون به صفحه‌ي شخصي خود مراجعه كنيد و علاوه‌بر مشاهده‌ي كارنامه‌ي خود، كارنامه‌ي سؤال محوربا عنوانکتاب خودآموز الکترونیکیرا نيز مشاهده كنيد. در این کارنامه می‌توانید وضعیت سوال‌های ساده‌ای که غلط جواب داده‌اید، سوال‌های ساده‌ای که جواب نداده‌اید، سوالات دام‌دار و سؤال‌‌هايي را كه به‌طور شانسی به آن‌ها پاسخ داده‌ايد را نيز مشاهده کنید .

هم‌چنين مي‌توانيد با ورود به صفحه مقطع گروه چهارم انساني در سايت كانون سؤال‌هاي درسي خود را به تفكيك از مسؤلين هر درس بپرسيد.

دوستان خوب! اگر در خصوص گزارش‌هايي که بعد از هر آزمون در سايت کانون مشاهده مي‌کنيد، پيشنهاد يا انتقادي داريد يا مايل هستيد در خصوص موارد ديگري نيز به شما اطلاع‌رساني شود، بسيار خرسند و مسرور خواهيم شد از طريق شماره‌ تلفن 66962400 – 021 / داخلي 193 (واحد توليد آزمون چهارم انساني) شنونده‌ي صداي گرم شما باشيم

با آرزوي موفقيت

سارا شريفي (مدير توليد آزمون‌هاي سال چهارم انساني)

معادله و تابع‌های درجه ی دوم از ریاضی سوم انسانى
  برای شرکت در کلاس کلیک کنید( سوم انسانى)
دبیر : معصومه اکبری صحت