با این پروتئین‌ها سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید

اگر می‌خواهید متابولیسم بدنتان افزایش یابد باید مصرف پروتئین خود را افزایش دهید. در این مقاله بهترین منابع غذایی پرپرتئین را به شما معرفی می‌کنیم.

با این پروتئین‌ها سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید

 بهترین منابع غذایی پر پروتئین برای افزایش متابولیسم بدن:

پودر گندم: هر قاشق غذاخوری پودر گندم 2 گرم پروتئین دارد. ویتامین آ، اسید فولیک، منگنز، ید، کلروفیل و ... سایر مواد مغذی آن هستند.

گریپ فروت: گریپ فروت به تنهایی یک عامل کاهش وزن مؤثر بوده و سرشار از پروتئین است. علاوه بر این منجر به افزایش ظرفیت کبد برای تبدیل چربی به انرژی می‌شود.

پودر کاکائوی شیرین نشده: پودر کاکائوی شیرین نشده در هر قاشق غذاخوری 12 کیلوکالری و 2 گرم پروتئین دارد و منبع خوبی برای سوختن چربی عضله سازی است.

کدو تنبل: کدو تنبل در هر فنجان 2 و نیم گرم پروتئین دارد.

نخود فرنگی شیرین

کلم بروکلی

آووکادو

قارچ

انار

بلغور جوی دو سر

تخم مرغ

لوبیا سبز

پسته

بادام زمینی

توت 

ماهی

از منابع دیگر سرشار از پروتئین هستند.



منبع :

پاسخ تلفنی به سوالات شما و برنامه ریزی شخصی

برنامه ریزی روزانه و زمان بندی صحیح برای مطالعه در ایام امتحانات و دوران جمع بندی کدام است؟
مناسب ترین کتاب ها برای دوران جمع بندی ؟
بهترین تغذیه برای افزایش حافظه و کاهش خواب آلودگی و خستگی کدام است؟ چگونه تمرکزم را در حین مطالعه بالا ببرم؟
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب