اولیای رتبه‌های یک‌رقمی درباره‌ی نقش کتاب می‌گویند (7)

وقتی با اولیای رتبه‌های یک‌رقمی صحبت می‌کنیم، می‌بینیم که بین این رتبه‌های برتر و کتاب از همان دوران کودکی ارتباطی عمیق و مؤثر وجود داشته است. در این گزارش رتبه‌های یک‌رقمی از نقش کتاب می‌گویند.

وقتی با اولیای رتبه‌های یک‌رقمی صحبت می‌کنیم، می‌بینیم که بین این رتبه‌های برتر و کتاب از همان دوران کودکی ارتباطی عمیق و مؤثر وجود داشته است. در این گزارش رتبه‌های یک‌رقمی از نقش کتاب می‌گویند.

  • پدر امیر نوری‌پور، رتبه‌ی 9 ریاضی کشور سال 93

چون همسرم دبیر است مدام با کتاب سروکار دارد. من هم همیشه نیاز به مطالعه دارم. در منزل ما مطالعه‌ کردن یک امر عادی و بدیهی است. من سعی می‌کردم در کنار کتاب‌های آموزشی و درسی، کتاب‌های ادبی را تهیه کنم. گاهی گلستان سعدی را همراه با بچه‌ها می‌خواندیم. خواندن یک غزل از حافظ باعث شد دخترم ترغیب شود و چند غزل دیگر را هم حفظ کند.

  • پدر مسعود محمدصالحی، رتبه‌ی 20 ریاضی کشور سال 92

حدوداً قبل از مدرسه با کتاب‌هایی که برایش می‌خواندیم خیلی علاقه‌مند شد و اشتیاق زیادی به گوش دادن داستان و دیدن شکل‌های کتاب داشت. ما یک قفسه‌ی کتاب درست کردیم که می‌شود به آن کتابخانه گفت. هر کتابی که به نظرمان خوب بود نگه داشته‌ایم و الان هم کتاب می‌خریم یا به کتاب‌های قدیم مراجعه می‌کنیم.

  • پدر مهدی غفاری، رتبه‌ی 8 ریاضی منطقه‌ی 3

وقتی به او برای تغذیه، پول توجیبی می‌دادم کتاب می‌خرید. حتی گاهی برای خرید یک کتاب از مادرش درخواست می‌کرد تا کسری پولش را جبران کند. انگیزه‌ی زیادی برای کتاب خواندن داشت.

حال و تمییز از عربی (‌نگاه به گذشته )‌
  برای شرکت در کلاس کلیک کنید( دروس عمومی سوم دبیرستان)
دبیر : فرزاد قنبری