اولیای رتبه‌های یک‌رقمی درباره‌ی نقش کتاب می‌گویند (2)

وقتی با اولیای رتبه‌های یک‌رقمی صحبت می‌کنیم، می‌بینیم که بین این رتبه‌های برتر و کتاب از همان دوران کودکی ارتباطی عمیق و مؤثر وجود داشته است. در این گزارش رتبه‌های یک‌رقمی از نقش کتاب می‌گویند.



وقتی با اولیای رتبه‌های یک‌رقمی صحبت می‌کنیم، می‌بینیم که بین این رتبه‌های برتر و کتاب از همان دوران کودکی ارتباطی عمیق و مؤثر وجود داشته است. در این گزارش رتبه‌های یک‌رقمی از نقش کتاب می‌گویند.


  • مادر حسین خاکپور، رتبه‌ی 10 تجربی کشور سال 93

او از همان کودکی به کتاب علاقه‌ی زیادی داشت. وقتی به شهر می‌رفتیم تمام خواسته‌اش این بود که برایش کتاب بخریم. ما هم از آن‌جا که توان این را نداشتیم که مرتب برایش کتاب بخریم او را در کتابخانه‌های شهر ثبت نام کردیم تا کتاب به امانت بگیرد و بخواند. از دبستان تا به امروز عضو کتابخانه بوده است.

  • مادر میعاد لقایی، رتبه‌ی 8 ریاضی کشور سال 93

یادم می‌آید وقتی کلاس اول را تمام کرد معلمش او را تشویق کرد که در تابستان کتاب بخواند. میعاد تصور کرده بود که باید هر روز یک کتاب بخواند. بعد از پنجاه روز، پنجاه کتاب خوانده بود.

  • پدر فائزه شعبانی ، رتبه‌ی 10 انسانی منطقه‌ی 2  سال 93

قبل از این‌که فرزندانم به مدرسه بروند آن‌ها را با کتاب خواندن آشنا می‌کردم. کتاب‌ها جزء هدایایی بود که علاوه بر کفش و عروسک به آن‌ها می‌دادیم.