تکنیک هایی ساده برای لاغری سریع

گفته می‌شود که برای کاهش وزن بدون تغییر برنامه غذایی، افراد می‌توانند از طریق تنظیم زمان خوردن مواد غذایی و دقت به زمان اولین و آخرین وعده در طول روز به این هدف دست یابند.





به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مطالعه‌ای جدید از راهی جدید، موثر و بدون درد برای کاهش وزن خبر داده است که نیازی به تغییر مواد غذایی یا پیروی از رژیم غذایی خاص ندارد. آنچه باید برای کاهش وزن با استفاده از این روش جدید انجام دهید توجه و دقت به زمان و تنظیم آن است. در واقع در این روش، تمرکز بر زمان مصرف اولین و آخرین مواد غذایی در طول روز است.

تنها کافی است که هر چه که می‌خورید را در محدوده زمانی 10 تا 12 ساعت تنظیم کنید. به بیان دیگر، اگر شما صبحانه را حدود ساعت 8 صبح مصرف می‌کنید، می‌توانید تا 10 تا 12 ساعت بعد از آن مواد خوراکی بخورید و نباید بین 10 تا 12 ساعت بعد از آن یعنی ساعت 6 تا 8 بعد از ظهر ماده غذایی دیگری بخورید. از این طریق بدون تغییر آنچه می‌خورید می‌توانید وزن کم کنید.

نتایج تحقیقاتی که بر روی افرادی انجام شد که با پیروی از این روش، مصرف مواد غذایی خود را به 10 تا 12 ساعت در طول روز به مدت 16 هفته محدود کردند و تغییر دیگری در برنامه غذایی خود ایجاد نکردند نشان داد که این افراد توانستند در این مدت 7 پوند وزن کم کنند. علاوه بر این، آن‌ها تاثیرهای مثبت دیگری همچون انرژی بیشتر، خواب بهتر و آرامش بیشتر را در مدتی بعد از آن نیز تجربه کردند.

منبع :