نوروز 96

چهار روش ورزشی سودمند که جایگزین تردمیل می‌شوند

دویدن بر روی تردمیل تنها راه انجام فعالیت قلبی عروقی و سوزاندن کالری نیست. راه‌های دیگری برای افزایش آمادگی جسمانی و سوزاندن چربی و کالری هم وجود دارد.



به گز ارش ایسنا و به نقل از my fitness pal، چهار روش ورزش کردن برای افزایش آمادگی جسمانی و سوزاندن کالری به شرح زیرند:

1- یازده دقیقه ورزش کوتاه مدت و شدید: انجام ورزشهای کوتاه مدت و شدید می‌تواند مفید باشد. انجام ورزش‌های کوتاه مدت و شدید به همراه ورزش‌های قلبی عروقی بسیار مناسب است. با قرار دادن این نوع ورزش‌ها در نیمی از زمان عادی ورزش کردن، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

2 پانزده دقیقه کیک بوکسینگ برای کاهش وزن: کیک بوکسینگ تمامی اعضای بدن را به کار می‌گیرد. کیک بوکسینگ یک نوع ورزش قلبی عروقی است که به افزایش هماهنگی اعضای بدن، سرعت و قدرت بدن کمک می‌کند.

3- 25 دقیقه ایروبیک: انجام حرکت سریع باعث افزایش آمادگی جسمانی و عرق کردن بدن شما می‌شود. تغییرات ناگهانی در جهت‌گیری بدن و حرکات سریع پا باعث افزایش هماهنگی بدن و سوزاندن کالری می‌شود.

4- 30 دقیقه ورزش با توپ: ورزش هوازی و قلبی عروقی همراه با یک توپ می‌تواند باعث افزایش قدرت و هماهنگی اعضای بدن شود. این کار کالری‌سوزی را افزایش می‌دهد و استفاده از توپ هماهنگی دست‌ها و چشم را افزایش می‌دهد.

منبع :

حرکت نوسانی از فیزیک چهارم تجربی
  برای شرکت در کلاس کلیک کنید( چهارم تجربی)
دبیر : حمیدرضا بروشکی