4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی

برای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی و همچنین جلوگیری از جلو آمدن شکم این مواد غذایی را مصرف کنید.



دکتر صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تصور برخی‌ها این است که کم خوردن به کاهش وزن کمک می‌کند در صورتی که هیچ وعده غذایی را نباید حذف کنید.

وی ادامه داد: خوردن یک صبحانه سالم می‌تواند باعث بالا رفتن فعالیت متابولیسم‌تان شود، فشارخونتان را تنظیم و تا وقت نهاد انرژی شما را تأمین کند.

دکتر کرمانی در خصوص غذاهای کمک کننده به لاغر کردن دور کمر تصریح کرد: جو دوسر سرشار از فیبر، یک گزینه عالی است چرا که حالت اشباع کننده داشته و به دیر گرسته شدن کمک می‌کند. همچنین بادام‌ها منبع غنی از تک چربی‌های اشباع نشده هستند که باعث کاهش چربی‌های شکمی می‌شود.

این متخصص درمان چاقی و لاغری افزود: سبزیجاتی مثل کاهو، اسفناج یا کلم نه تنها سرشار از ویتامین و مواد معدنی بوده و کالری‌شان کم است، بلکه میزان زیادی فیبر دارند که از جلو آمدن شکم پیشگیری می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: سعی کنید برای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی، از خوردن غذاهای سرخ کردنی، چرب و سرشار از کالری پرهیز کنید. آن چه درباره غذاهایی مثل ماهی و یا گوشت بوقلمون نیز باید بدانید که انرژی زیادی به شما می‌دهند و هنگام هضم، کالری زیادی می‌سوزانند.

منبع :

پاسخ تلفنی به سوالات شما
پاسخ تلفنی به سوالات مشاوره ای و آموزشی شما

در بین قبولی هایم کدام رشته را انتخاب کنم ؟
تغییر رشته دادن در یک دانشگاه چه ضوابطی دارد؟

باسخ به سوالات شما در زمینه تکمیل ظرفیت ، انتخاب نوع دانشگاه (سراسری ، آزاد ، پردیس ، غیرانتفاعی ) ، انتقالی و مهمان ، رزرو دانشگاه ، کارنامه سبز و ....

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون کد
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب