روزتان را پرانرژی شروع کنید

شما که استاد برنامه‌ریزی شده‌اید، بیایید برای خواب و ورزش هم برنامه تهیه کنید.



شما که استاد برنامه‌ریزی شده‌اید، بیایید برای خواب و ورزش هم برنامه تهیه کنید. طبیعتاً بلافاصله بعد از بیدار شدن ذهن آمادگی مطالعه ندارد؛ اما تا چه زمانی؟ این زمان برای هر کس متفاوت است. اگر بیش از 30 یا 40 دقیقه است، بهتر است آن را کاهش دهید. ساعت بیدار شدنتان را به گونه‌ای تنظیم کنید که بعد از فاصله‌ی کوتاهی به زمان ظهر نرسید. زمانی که بیدار می‌شوید به هیچ چیز جز چند حرکت نرمشی و کششی و بعد هم یک صبحانه‌ی سبک فکر نکنید. اجازه دهید از هوای صبحگاهی و صبحانه‌ی لذیذتان لذت ببرید. اگر عادت به ورزش کردن ندارید از روزی 5 دقیقه شروع کنید و به مرور به روزی 30 دقیقه برسانید.

هر چه اکسیژن بیش‌تری دریافت کنید نشاط بیش‌تری خواهید داشت. خمیازه کشیدن‌های طولانی و خشکی بدن باعث می‌شود هر کاری برای شما حالت فرسایشی داشته باشد. با همین موارد ساده از این موضوع جلوگیری کنید. اگر برای‌تان مقدور است 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید یا در منزل با چند حرکت هوازی اکسیژن لازم را دریافت کنید.

هوای خانه‌ی ما پر از انرژی و نشاط است. میهمان ما باشید!