سه حرکت ورزشی برای سوزاندن چربی‌های ناحیه کمر

بیشتر افرادی که از چاقی رنج می‌برند، از وجود چربی‌های ناحیه شکم و کمر ناراضی هستند. با ورزش‌های خاصی می‌توان در این ناحیه تناسب اندام داشت.

به گزارش ایسنا، اگر می‌خواهید تناسب اندام بهتری داشته باشید و چربی‌های ناحیه کمر و شکم را بسوزانید می‌توانید از ورزش‌های خاصی برای این ناحیه استفاده کنید.

به نوشته "یاهو نیوز"‌ ورزش‌های مناسب برای سوزاندن چربی‌های ناحیه کمر و پرورش عضلات این ناحیه به شرح زیرند:

1- در حالت پلانک از بغل قرار بگیرید. آرنج را روی زمین قرار دهید و یک پا را روی پای دیگر بگذارید. تمام بدن باید در یک خط باشد. در این حالت دستی را که روی بدن است، صاف بالا ببرید و پایین بیاورید. در این حرکت شما در ناحیه شانه‌ها و بازوها احساس کشش می‌کنید. هر بار که دست را بالا می‌برید سه ثانیه صبر کنید و دوباره دست را پایین بیاورید. می‌توانید زانوها را هم خم کنید.

2- در حال پلانک قرار بگیرید، به صورتی که نوک پاها و کف دست‌ها روی زمین باشد و بدن در یک خط صاف قرار بگیرد. دست‌ها باید کشیده و عمود بر بدن روی زمین قرار بگیرد. در یک دست وزنه را نگه دارید. این دست را با وزنه به سمت بدن خم کنید و دوباره پایین بیاورید. در این حرکت در قسمت عضلات شکم احساس کشش می‌کنید.

3- از حرکت چرخش روسی استفاده کنید. این حرکت به باریک شدن کمر کمک می‌کند. بر روی زمین بنشینید ولی پاها را در حالت خمیده روی هوا نگه دارید. یک توپ را در دست نگه دارید و آن را به طرفین بدن ببرید. بدین شکل کمر به سمت چپ و راست می‌چرخد. نباید توپ با زمین برخورد کند این کار را سه دوره و هر دوره 15 تا 20 بار انجام دهید.

منبع :

پاسخ تلفنی به سوالات شما
پاسخ تلفنی به سوالات مشاوره ای و آموزشی شما

باسخ به سوالات شما در زمینه مشاوره کارنامه و هدف گذاری برای آزمون ها ، شروع مطالعه برای کنکور 97 ، روش درس خواندن ، مدیریت منابع و تکمیل ظرفیت کنکور 96 و ...

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب