منطق آزمون‌های دبستان و متوسطه از زبان مدیران آزمون

منطق برنامه آزمون‌های دبستان و متوسطه در جلسه دبستان و متوسطه را در زیر بخوانید...

3 شهریور 94 جلسه ی دبستان و متوسطه در بنیاد علمی آموزشی قلم چی برگزار شد. در این جلسه تمامی مدیران دبستان و متوسطه نمایندگی ها حضور داشتند.

یکی از مهمترین موضوعاتی که در این جلسه به آن پرداخته شد پیشرفت درسی در تابستان بود.

پیشرفت درسی دانش آموزان در تابستان به این صورت محاسبه می شود که میانگین دو آزمون ابتدایی دانش آموز با میانگین آزمون های بعدی مقایسه می شود.

پیشرفت درسی دانش آموزان در پروژه ی دوم، پیشرفت درسی در مدرسه، پیشرفت درسی قبل از دوران طلایی نوروز و در دوران طلایی نوروز، پیشرفت درسی در پایان نیم سال دوم نیز هرکدام یک شاخص بررسی پیشرفت هستند.

علاوه بر پیشرفت دانش‌آموزان در پروژه‌‌ی تابستان، در طی سال نیز این شاخص بارها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

هم می توان معنی پیشرفت دانش آموز را پیشرفت نیمسال دوم نسبت به نیمسال اول در نظر گرفت هم برای دانش آموزانی که تغییر مقطع دارند با توجه به این که در تغییر مقاطع غالبا افت معدل داریم، حفظ معدل را ارزشمند دانست و پیشرفت در نظر گرفت یا می توان پیشرفت دانش‌آموزان را در دروس مهم از جمله ریاضی و علوم در نظر گرفت.

در بازه های زمانی مختلف باید پیشرفت و موفقیت دانش آموز را به اطلاع اولیای او برسانیم و جشن برای آن تدارک ببینیم، از جمله موفقیت در آزمون های تیزهوشان، امتحانات مدرسه و کنکور چرا که این موضوع سبب انگیزه‌ی بیشتر برای ادامه‌ی موفقیت می‌شود.

مشابه سال گذشته، در جشن پیشرفت درسی گروه دبستان نیز همه ی دانش آموزان به همراه اولیایشان حضور خواهند داشت.

...................................................

در بخشی از این جلسه مدیران تولید آزمون‌های این مقاطع منطق آزمون‌های طی سال را توضیح دادند که ارائه‌ی آن‌ها در اختیار شما قرار گرفته است. برنامه‌ی راهبردی آزمون‌های دبستان از زبان سجاد حقانی‌فر مدیر تولید آزمون‌ها و کتاب‌های دبستان

مهمترین ابزار کانون برنامه‌ی راهبردی آن است در نتیجه توضیح تک‌تک پروژه‌های آزمون‌های طی سال دبستان که برنامه‌ی راهبردی را تشکیل می‌دهند، در زیر آمده است:

دانش‌آموزان پنجم و ششم 16 آزمون و دانش‌آموزان مقطع سوم و چهارم 11+4 آزمون دارند.

هر پروژه مجموعه‌ای از آزمون‌های دسته‌بندی شده است.

پروژه‌ی 1: تعیین سطح

در تاریخ 10 مهر برگزار می‌شود و اهداف آموزشی آن عبارتند از:

یادآوری درس‌های سال گذشته

تشخیص نقاط قوت در ابتدای سال و تصمیم بر تقویت آن‌ها

شناخت وضعیت دانش آموز سپس اندازه‌گیری میزان پیشرفت در طول سال

پروژه‌ی 2: آغاز نیم‌سال اول

 شامل آزمون‌های 24 مهر که 7/1 نیم‌سال اول پیشروی دارد و آزمون 8 آبان که 7/2 نیم‌سال اول پیشروی دارد و آزمون 22 آبان که به اندازه‌ی 7/2 دوم نیم‌سال اول پیشروی دارد.

اهداف این پروژه: آغاز سال با برنامه‌ریزی

پیشرفت تدریجی در درس‌های نیم‌سال اول

آموختن و مرور درس‌ها در زمانی که دانش‌آموزان معمولا خوب درس نمی‌خوانند.

پروژه‌ی 3: پایان نیم‌سال اول

شامل آزمون‌های 6 و 20 آذر و 5 و 25 دی و 9 بهمن

اهداف این پروژه: ادامه‌ی پیشروی در درس‌های نیم‌سال اول و مرور بهتر در نتیجه‌ی تکرار و تمرین و آمادگی برای امتحانات دی‌ماه است.

پروژه‌ی 4: آغاز نیم‌سال دوم

شامل آزمون‌های 23 بهمن و 7 و 21 اسفند

اهداف این پروژه: آغاز مطالعه‌ی تدریجی و آموختن و مرور دروس از ابتدای نیم‌سال دوم

پروژه‌ی 5: تقویت و مرور آموخته‌ها

 شامل آزمون 20 فروردین با هدف دوره و این‌که دانش‌آموزان در عید درس بخوانند و لذت ببرند.

کتاب نوروز هم بر همین مبنا در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

پروژه‌ی 6: پایان نیم‌سال دوم

در تاریخ‌های 3 و 10 اردیبهشت با هدف تمرکز روی مباحث پایانی و افزایش تسلط برگزار خواهد شد.

آخرین پروژه‌ (پروژه‌ی 7): برنامه‌ریزی برای سال بعد

در تاریخ 31 اردیبهشت کل درس‌های نیم‌سال دوم با هدف‌ جمع‌بندی کل دروس سال تحصیلی و شناخت نقاط قوت و برای تمرین بیشتر و برنامه ریزی کلی در تابستان برگزار می‌شود.

پروژه‌ی جمع‌بندی تیزهوشان ششم که فقط هم برای تیزهوشانی‌هاست، در تاریخ‌های 3 و 10 و 17 اردیبهشت اجرا می‌شود و در نهایت آزمون تیزهوشان در تاریخ 24 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

سال گذشته دانش‌آموزان به صورت چرخشی در قسمت تشریحی در هر آزمون به یک درس به صورت تشریحی پاسخ می‌دادند ولی ساختار دفترچه‌های آزمون امسال به شرح زیر است:

  • قسمت تشریحی شامل 5 سوال ریاضی و 5 سوال علوم

  • و قسمت تیزهوشان شامل 10 سوال علوم و 10 سوال ریاضی

  • دفترچه‌ی عادی

هر 5 سوال ریاضی تشریحی با یک الگوی مشخص چیده می شود و این مدل به شرح زیر است:

سوال 1 تعریفی یا استفاده از فرمول است یعنی در حیطه ی دانش. ترجیح ما هم این است که این سوال الف ب ج د داشته باشد.

سوال 2 تمرین کتاب درسی است.

 و سوال 3 مربوط به شکل و متن و جدول است

و سوال 5 یک سوال حل مساله‌ی کاربردی است.

در آزمون 9 مرداد نیز 5 سوال به همین ترتیب بودند.

سوالات علوم هم از این روند تبعیت می کنند و مشاوران و پشتیبان‌ها می‌توانند از این سوال به عنوان یک برگ مشاوره استفاده کنند.

برنامه‌ریزی برای ششمی‌ها سال گذشته به این صورت بود که دانش‌آموزان متقاضی تیزهوشان کتاب زرد، اردوهای جمع بندی و کلاس های آنلاین را استفاده کردند و طی یک پروژه‌ی اختصاصی دوران جمع‌بندی را با 3 آزمون جدا سپری کردند و در نهایت هم در مجموع از 28 هزار نفر 12 هزار نفر از کانونی‌ها در آزمون‌های تیزهوشان و نمونه دولتی قبول شدند و امسال نیز این روند اجرا خواهد شد.

تغییرات کارنامه‌ی تشریحی

کارنامه ی تشریحی آزمون 23 مرداد با قبلی ها فرقی داشت و کارنامه‌های بعدی نیز به این شکل خواهند بود. این کارنامه‌ی تشریحی جدید یک برگه‌ی مشاوره ای است. این کارنامه به این شکل است که برای هر سوال مخصوص هر دانش‌آموز با توجه به پاسخی که داده است کامنتی جلوی آن سوال نوشته شده است مثلا برای یک سوال با توجه به پاسخ دانش‌آموز به سوالات قبلی و آن سوال نوشته شده است که "دانش‌آموز عدسی را به خوبی می‌شناسد ولی نمی‌تواند یک رابطه‌ی منطقی بین فاصله‌ی جسم از عدسی و ویژگی‌های تصویر پیدا کند."

توصیه‌ی اکید ما به نمایندگی‌ها این است که کارنامه را همان روز به دانش آموزان بدهند و از این برگه نیز برای مشاوره‌ی اختصاصی به هر دانش‌آموز و تدریس استفاده کنند.

...................................................

توضیح منطق آزمون‌های طی سال هفتم و هشتم از زبان فاطمه راسخ مدیر آزمون‌های هفتم و هشتم و مدیر تولید کتاب‌های این مقاطع:

قسمتی که خیلی تاکید داریم به آن توجه کنید اعداد پیشروی است که در جدول های برنامه راهبردی نوشته‌ایم و به دانش آموزان نیز اطلاع‌رسانی کنید و ما نیز به اجرای آن‌ها در تولید آزمون‌ها پایبندیم.

از آزمون 8 آبان به بعد سوال اول مان نگاه به گذشته است.

از آزمون‌های طی سال دانش‌آموزان 2 دفترچه‌ عادی و تیزهوشان دریافت کنند.

یعنی همه‌ی دانش‌آموزان به یک دفترچه‌ی عادی به صورت اجباری پاسخ می دهند و علاوه بر آن دفترچه ای نیز به آن‌ها داده می شود ولی دانش‌آموزان می‌توانند در همان حوزه‌ی آزمون یا در منزل به سوالات آن پاسخ دهند.

در نتیجه علاوه بر تراز عادی یک تراز تیزهوشان هم به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

به صورت بالقوه همه می توانند این دفترچه را پاسخ دهند و مدیران باید این موضوع را به خوبی برای پشتیبان‌ها و آن‌ها هم برای دانش‌آموزان توضیح دهند. هم‌چنین نقش اولیا در این زمینه نیز بی‌تاثیر نیست چرا که کسانی که در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی قبول می‌شوند اولیای پیگیرتری دارند.

چه کسانی می توانند به دفترچه ی دوم پاسخ دهند؟

کسانی که علوم را سه معلمی (زیست، شیمی و فیزیک) هستند.

پاسخ به سوالات این دفترچه برای ترازهای بالای [1]6250 ضروری است.

به دانش‌آموزان با تراز بین 5500 تا 6250 توصیه می کنیم به سوالات این دفترچه جواب دهند.

از بین دانش‌آموزان با تراز زیر 5500 اگر کسی مایل بود می‌تواند اعلام کند و جواب بدهد.

اما دفترچه دوم را غیر از مبنای تراز چه کسانی می‌توانند پاسخ دهند:

دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان

دانش‌آموزان مدارس نمونه دولتی

دانش آموزان مدارس خاص غیردولتی که علوم آن ها به زنگ های مجزای زیست و فیزیک و شیمی تفکیک شده است.

روند امسال هم مشابه سابق است ولی با کمی تفاوت:

همان‌طور که در بالا بیان شد امسال دانش‌آموزان هفتم و هشتم یک کارنامه‌ی مشترک و یک تراز عادی دارند و علاوه بر آن برای دفترچه دوم یک تراز دیگر دریافت می‌کنند.

هم‌چنین فرق دفترچه‌ی امسال با سال گذشته در این است که دفترچه‌ی امسال با فارسی شروع می شود و سپس عربی و مطالعات و غیره.

هم‌چنین امسال زمان علوم 20 دقیقه شد و جمعا 90 دقیقه برای دفترچه اول زمان داریم و برای 50 سوال در دفترجه دوم 60 دقیقه زمان داریم.

از امسال از هر 10 سوال یک سوال از کتاب آبی در آزمون‌ها گنجانده شده است. کتاب آبی این مقاطع هم مشابه کتاب‌های آبی دیگر همان‌طور که در جلسه‌ی کتاب نیز بیان شد و گزارش آن روی سایت است، به روز رسانی و تیپ بندی شده است.

پیشروی آزمون‌های مقطع هفتم و هشتم در هر آزمون در برنامه‌ی راهبردی مشخص است و قسمت‌هایی که پررنگ هستند پیشروی مباحث جدید و قسمت‌های کمرنگ پیشروی مباحث قدیم را نشان می‌دهند.

کاربرد جدول پیشروی آزمون ها با بارم بندی آموزش پرورش و اهمیت موضوعات منطبق است.

این جدول پیشروی فواید زیادی از جنبه‌های مختلف دارد. یک فایده آن این است که مدیران گروه آزمون تناسب خوبی را برای تمام قسمت های مختلف کتاب رعایت کنند.

این جدول پیشروی دو فایده افقی و یک فایده‌ی عمودی دارد به این شکل که:

اگر به اعداد پیشروی‌ها به صورت افقی نگاه کنید می‌بینید که همیشه از مباحث جدید تعداد سوالاتی که در آزمون مطرح می‌شود کمتر است. چرا؟ چون ممکن است معلم هنوز به آن مباحث نرسیده باشد یا دانش آموز در آن مباحث تنبلی کرده باشد یا تمرین نکرده باشد.

دوم این‌که با این اوصاف حتی دانش آموزانی که نرسیده اند پیشروی جدید را به خوبی مطالعه کنند هم می‌توانند تراز بالا کسب کنند به عنوان مثال در آزمون 7 آذر 7 سوال به موضوعات قبلی ربط دارد که دانش‌آموز می تواند تنها با پاسخ‌گویی به آن‌ها 70 درصد بگیرد در نتیجه پاسخ ما به این سوال دانش آموزان که می‌گویند مباحث جدید را در مدرسه هنوز به ما درس نداده‌اند این است که ما بیشتر از قسمت های قبلی سوال داده ایم و شما می‌توانید تنها با پاسخ به آن‌ها درصد و تراز خوبی کسب کنید.

حسن عمودی جدول پیشروی: اگر اعداد پیشروی هر خانه از جدول را به صورت عمومی با هم جمع کنید (البته بدون لحاظ کردن آزمون‌های خاص از جمله اولین آزمون نیم‌سال اول) این عدد برای ستون‌ها مشابه هم است و ما سعی کردیم به همه ی مباحث تعداد متعادلی سوال برسد.

ابزارهایی مثل DVDهای همراه آزمون و DVDهای آموزش مفهومی هم ابزارهایی هستند که دانش‌آموزان می‌توانند به خوبی از آن‌ها استفاده کنند.

در سایت کانون صفحه‌ا‌ی برای پاسخ به سوالات دانش‌آموزان هفتم و هشتم اختصاص داده شده است که همکاران نیز می‌توانند در آن‌جا سوالات خودشان را مطرح کنند. هر جقدر تعداد مشاورانی که در آن صفحه بیشتر سوال و پاسخ مطرح کنند و مشارکت داشته باشند برای دانش‌آموزان نیز پربارتر خواهد بود. تلاش ما بر این است که به سوالات پرتکرار دانش‌آموزان این مقطع در این صفحه پاسخ دهیم.

...................................................

موفقیت در آزمون تیزهوشان و کارویژه ی گروه دبستان و متوسطه ی نمایندگی ملایر 

نمایندگی ملایر دختر سال گذشته موفقیت چشمگیری در قبولی‌های تیزهوشان و نمونه دولتی داشتند و جشن باشکوهی هم برای قبولی هایشان برگزار کردند و عکس این جشن را نیز در آموزشگاه دخترانه و پسرانه و مرکز شهر ملایر نصب کرده اند و همین عکس را هم در سایز بزرگ به تمام کسانی که در جشن حاضر بودند اهدا کرده اند.

و اما کارویژه‌های این نمایندگی از زبان مریم کولیوند که به این موفقیت  منجر شده است:

یعد از نیمسال اول متوجه شدیم برترهای ششم که همیشه ترازهای خوبی داشتند به واسطه ی ترازهای بالا در تمام آزمون‌ها دچار فقدان حس رقابت شده بودند و چنین می‌گفتند که ظرفیت تیزهوشان مشخص است و ما هم حتما قبول می شویم و با توجه به این‌که در آزمون های جمع بندی هم نتایج خوبی می گرفتند انگیزه‌ای برای تلاش بیشتر نداشتند و ما دنبال راهکار برای ایجاد حس رقابت بودیم.

تصمیم بر این شد که از علاقه ی خود دانش آموزان استفاده کنیم مثلا پسرها به فوتبال علاقه دارند و به دانش آموزان براساس میانگین تراز دو تیم تشکیل دادیم 11 نفر اول تراز تیم ستاره و 11 نفر بعدی ترازهای بالاتر تیم امید را تشکیل دادند. دانش‌آموزان برای جابجایی از تیم امید به ستاره خیلی انگیزه داشتند. هدف از معرفی تیم ها ایجاد رقابت سالم بود و باعث افزایش تراز و انگیزه ی قبولی شد.

مرتب کردن براساس تراز همان آزمون بود و عصر جمعه ی هر آزمون رتبه بندی اعلام می شد و دانش‌آموزان مشتاقانه دنبال این لیست بودند و نهایتا بالای 90 درصد قبولی

هم‌چنین عکس یادگاری این دانش‌آموزان در قالب تیم فوتبال هم تهیه و در اختیار آن‌ها قرار داده شد. تمامی دانش آموزانی که عضو یکی از این دو تیم بودند در آزمون‌های تیزهوشان و نمونه دولتی قبول شدند و در آزمون جمع بندی 2 نفر از این دانش‌آموزان رتبه 1 و 2 تیم ستاره را کسب کردند و این دانش‌آموزان در آزمون اصلی که یک هفته بعد برگزار شد نیز در سطح شهر همین رتبه‌های1 و 2 را کسب کردند.

ما در نمایندگی ملایر، در تمام مقاطع ستارگان آزمون را معرفی می کنیم.

در ملایر دختر، همه‌ی پشتیبان ها باید کلاس رفع اشکال برگزار کنند و بخشی از سوال‌هایی را که آن‌ها باید با دانش‌آموزان کار کنند را نمایندگی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

سال گذشته در کلاس های رفع اشکال ملایر بالای 20 و 30 دانش آموز شرکت داشتند و به طور میانگین می‌توان گفت همه‌ی دانش آموزان ملایر در 3 یا 4 کلاس رفع اشکال شرکت کرده‌اند.

دانش‌آموزان در ملایر باید قبل از آزمون، در آزمون غیرحضوری که در آموزشگاه برگزار می‌شود شرکت کنند و بعد از آزمون نیز در تحلیل آزمون شرکت کنند. دانش‌آموزان برتر سوالاتی را که مشکل دارند را در کلاس‌های رفع اشکال کار می‌کنند.

پروژه ی جمع بندی کانون که ایده ی اصلی آن از بهبهان بود سال گذشته بسیار موثر بود و در نهایت منجر به قبولی 97 نفر از کسانی که در این پروژه شرکت کرده‌ بودند شد.

...................................................

منطق آزمون‌های دبستان و متوسطه از زبان مدیران آزمون

منطق آزمون‌های دبستان و متوسطه از زبان مدیران آزمون

منطق آزمون‌های دبستان و متوسطه از زبان مدیران آزمون

منطق آزمون‌های دبستان و متوسطه از زبان مدیران آزمون

بازرس: فاطمه هاشمی

از راست به چپ: 1. فهیمه عیدی زی (کهنوج)  2. حدیث باغبانی (بم) 3. مرضیه علیزاده (بم) 4. صدیقه پنجه (سیرجان) 5. زهره شکوهی (بافت) 6. فهیمه پرواس (سیرجان) 7. سمیه ستایی مختاری (جیرفت) 8. نجمه اکبری (رفسنجان) 9. مژگان اسلامیت (کرمان) 10. احسان افشاری پور (جیرفت) 11.علی زین الدینی (شهربابک پسر) 12. محمد رستگار (عنبراباد)

منطق آزمون‌های دبستان و متوسطه از زبان مدیران آزمون

بازرس: محیا عباسی

ردیف بالا از راست به چپ: مهدی اسماعیلی (ابهر/ خرمدره)، رضا صمد زاده (بناب پسر)، حسین خاک زاد (بناب پسر)، ابراهیم رنجبر (ارومیه 1)، اردشیر یعقوبی (ارومیه 1)، علی الفتی (ملکان)، سیروس روشن مرام (سلماس)، نگین مهتری (مشکین شهر)، نسرین رستمی (اردبیل)، غزل تاران (زنجان)، عذرا محمدزاده (ارومیه 1).

ردیف وسط از راست به چپ: رضا نباتی (خوی)، علی محمدی (میانه)، علی سیدجوادی (اذر شهر)، منوچهر عبدیان (میاندواب)، تقی خدمتی (تکاب)، قانع عباسی (ربط)، شیرین لطیفی (شبستر)، صنم بشیرپور (بناب دختر)، مینا عیسی زاده (اردبیل)، سمیه گیاهی (ارومیه 1)، مهری جباری (بیله سوار)، معصومه نعلبندی (بوکان)، پروین آتشباری (عجب شیر)، خدیجه غفاری (پارس آباد)، زهرا صفری (مشکین شهر)

ردیف پایین ازراست به چپ: سلیمان کاظمی (هشترود)، مهدی رنجدیده (اهر پسر)، صفا شیدایی (سراب 1).

غایب: مراغه

منطق آزمون‌های دبستان و متوسطه از زبان مدیران آزمون

منطق آزمون‌های دبستان و متوسطه از زبان مدیران آزمون

منطق آزمون‌های دبستان و متوسطه از زبان مدیران آزمون

بازرس: شهره جعفری

ردیف بالا از سمت راست: مدیران دبستان و متوسطه که یکبار در جلسه شرکت کردند.

سرخس( محمد حیدری)، مشهد پسر( احسان شایگان نیک)، مشهد پسر( امید قلی پور)، مشهد دختر( عالیه حقیقی)، ، سبزوار(معظم نزل آبادی)، گرگان( میترا احمدی)، کردکوی( ثنا صادقی)

ردیف وسط از راست: مدیران دبستان و متوسطه که بیش از یکبار در جلسه شرکت کردند

کاشمر( مصطفی نظیفی)، سرخس(محمد حیدری)، مشهد پسر(محمد ایمان کارگزار)، بیرجند(پوریا پژوهان فر)، بیرجند(امید آهنی)، فریمان( میثم صادق یوسفی)، خواف( احمدرضا زنگنه)، مشهدپسر( محمد حسین فرحمند)، مشهد دختر( عادله حیاطی)، سبزوار( مهناز قزی)، بجنورد( ملیحه عظیمی)، گنبد(بهناز ناظمیان پور)، کلاله پسر( فائزه نوروزی)، درگز( سمانه کارگر)، فریمان( فاطمه درخشش)، اسفراین( معصومه خاکشور)، مینودشت( اکرم مصطفی لو)، قوچان( سمیه رهنما)

ردیف پایین از راست: مسئولین نمایندگی

علی آباد کتول(حسین صادقی)، بندرگز( عالیه مهدوی)، مشهد پسر( نسرین سعادتی)، بازرس(شهره جعفری)

منطق آزمون‌های دبستان و متوسطه از زبان مدیران آزمون

بازرس: منیره نوری رج

ردیف بالا از راست به چپ : افسانه کرملو (آبیک) - زهرا آقامیری (قم) – علی نکومنش (اراک پسر) – محمدرضا یکتا پرست (شاهرود)– مرجان جعفریان (ورامین)– گرمسار (مونا چهارباشلو)– حدیث ایران بخش (دلیجان پسر) – عارفه پناهی (بهار) – ساناز یاهو زاده (شاهرود) – طیبه مرشدی (دماوند) – زهره احمدی (محمدشهر) – مهین مرادی نسب (سمنان) – نوشین هدایتی (قزوین) – لیلا گلشنی (ملارد) – فهیمه احمدی (هشتگرد) – معصومه شعبان زاده (پردیس) – زهرا شادی پور (کرج پسر) – فاطمه سنایی (رباط کریم)

ردیف وسط از راست به چپ : راحله ارجمند (قم) – مریم کولیوند (ملایر پسر) – الهام شاهپوری (ملایر دختر) – سمیرا حسینی (تهرانسر) – پوریا امیرابی (ساوه) – امیرارسلان زمانی (شهرالوند) – مریم فرخی (ساوه) – زهره میرزایی (شهرقدس) – طاهره داورپناه (قم) – فائزه صحرایی (اراک دختر) – هنگامه زینلی (لواسان) – سمیه سلحشور (رودهن)  - فاطمه قنبری (اسلامشهر) – ناهید متین آرا (ماهدشت) – شیرین آقا براری (هشتگرد) –

ردیف پایین از راست به چپ : سمیرا زرگری (شهریار) – ناهید خرسندی (فیروزکوه) – زهرا مرادی (مشیریه) – فرزانه مرغاب (شهرری دختر) – زهرا روح الهی (باغستان) – منیره نوری رج (بازرس) – سیما حسینعلی (پاکدشت) – سید عاطفه رکنی (رودهن) – ملیحه قره گوزلو (کرج دختر) – مریم مهرپور (دامغان) – سمانه اکبری (شهرری پسران) – ثریا کلانتری (نظرآباد) -

منطق آزمون‌های دبستان و متوسطه از زبان مدیران آزمون

بازرس: الهه باغی

ردیف اول از راست به چپ:احمد ضرغام (شوش)-زهرا مسعودنیا(بهبهان دحتر)-فرید فتاحی(گتوند)-زهرا دریس(بندر امام)-شیما نورالدین (اهواز)-زهرا مولایی(ابادان)                         

ردیف دوم از راست به چپ:علی کاووسی(ایذه)-فرامرز مولایی(باغ ملک)-مهدی قیصری(بهبهان پسر)-راضیه کاهکش(شوشتر)-لیلا پور عابد(دزفول)-نرگس عبدی(ماهشهر)

ردیف سوم از راست به چپ:موسی بابلی(مسول نمایندگی امیدیه)

منطق آزمون‌های دبستان و متوسطه از زبان مدیران آزمون

بازرس: زهرا علومی

از راست به چپ ردیف اول :

فرناز فریدون زاده (کنگ و چارک) – شیدا فراهان(شیراز) – نازنین شیوانی (برازجان) – پروانه مقدم ( بندر عباس ) – بنت الهدی حسانی ( فراشبند) – ستاره جوکار ( بندر گناوه ) – راضیه قاسمی ( یاسوج ) – رقیه حیاتی ( بندر دیلم )– امین کمالی ( میناب ) – حیدر ایمان زاده ( بوشهر پسر ) – عارف ذاکری ( چرام )

از راست به چپ ردیف دوم :

مینا علی جانی ( جم ) – عرفانه رحیمی ( خرم بید ) – فتانه صادقی ( یاسوج ) – فاطمه زارع ( مرودشت ) – راضیه فرسوده ( شیراز) -  سارا انصاری ( شیراز) – پروین اسلمی ( اقلید ) – ام البنین صابر ( اقلید ) -  حمید رضا خدا پرست ( جهرم) – محمد امین خادمی ( نور آباد ممسنی ) – حسن میرزایی ( بندر دیر ) – آرمان طالعی ( لار )  

از راست به چپ ردیف سوم  :  حسین حسینی ( داراب ) – عبدالصمد رئیسی ( پارسیان ) – ندا شیخی ( بهمئی ) -  فاطمه اباذری ( قشم )


تهیه و تنظیم

ناهید منجمی

[1] high

پاسخ تلفنی به سوالات شما
پاسخ تلفنی به سوالات مشاوره ای و آموزشی شما

باسخ به سوالات شما در زمینه مشاوره کارنامه و هدف گذاری برای آزمون ها ، شروع مطالعه برای کنکور 97 ، روش درس خواندن ، مدیریت منابع و تکمیل ظرفیت کنکور 96 و ...

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب