نوروز 96

راه اندازی سامانه رسیدگی به درخواستها در دانشگاه پیام نور

سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور از راه اندازی سامانه رسیدگی به درخواست‌های اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه خبر داد .



دکتر مجید ضماهنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی سامانه رسیدگی به درخواست های اساتید، دانشجویان و کارکنان گفت: این سامانه با هدف افزایش رضایت اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: اساتید، دانشجویان و کارکنان هر تقاضا و یا مشکلی که دارند، می توانند از طریق این سامانه مطرح کنند، حتی اگر مدارکی نیز دارند می توانند از طریق سامانه پیوست کنند.

سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور افزود: کارشناس مربوطه تمام درخواست ها را رصد کرده و تقاضاها را به نمایندگان دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور در استان ها ارجاع می دهد و موضوع درخواست توسط نمایندگان مذکور پیگیری شده و تمام مراحل پیگیری در سامانه درج می شود و فرد متقاضی با کد پیگیری که به وی ارایه شده، در جریان تمام مراحل پیگیری پرونده خود قرار می گیرد و می تواند آن را رصد کند.

وی افزود: درحال حاضر این سامانه فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز کرده و اساتید، دانشجویان و کارکنان برای درج تقاضای خود می توانند به صفحه اول پورتال دانشگاه پیام نور به نشانی pnu.ac.ir مراجعه کرده و وارد بخش نظارت و ارزیابی شده و در خواست خود را از طریق این سامانه مطرح کرده و پاسخ خود را نیز از همین سامانه دریافت کنند.

ضماهنی در خصوص اینکه آیا برای رسیدگی به پرونده متقاضیان زمان مشخصی در نظر گرفته می شود، گفت: بسته به نوع تقاضایی که ارایه می شود زمانی را مشخص می کنیم که بخش مربوطه ملزم است در زمان تعیین شده نتیجه را اعلام کند در صورتی که در زمان اعلام شده نتیجه را اعلام نکند، با وی تماس گرفته و می خواهیم که نتیجه پرونده را اعلام کند.

منبع :